Honda Dio AF 35 ZX

$400
  • Виробник: Honda
  • Модель: Dio AF 35 ZX
  • Наявність: Є в наявності

Опис

Honda Dio AF35 ZX (Хонда Діо) - найпотужніший Хондівський скутер. Найкращий на гонках і на драг рейсингу. Супер потужність і шалений дизайн скутера роблять його замітним на вулицях міста. Є в різних модифікаціях, також і в ABS. Ця модель є і в рестайлінгової версії (яка має в себе газові амортизатори, литі диски і один з суперпотужніших моторів). Головна фара стала прозорою, замість сталевих колісних дисків почали встановлювати литі. Модернізація охопила двигун і глушитель. На версії DIO 34 немає спойлера і дискових гальм. Тюнінг-версія легендарного мопеда. 7,2 кінських сили на задньому колесі, литі алюмінієві диски, газові амортизатори.

 

Огляд скутера

 

Дизайн.

Як і більш рання серія Honda Dio AF-27, серія AF34 в першу чергу розрахована на молодь. Невелика вага, агресивний дизайн і потужний двигун (7,0 к.с.) зробили Dio 34 новим лідером продажів Honda.

Двигун.

На скутері встановлений новий горизонтальний одноциліндровий 2-х тактний двигун внутрішнього згоряння. Завдяки цьому значно були знижені вібрації як на холостих обертах так і на максимальних. Спеціальних люк обеспевівает беспріпятственно доступ до свічки запалювання, що значно економить витрати і час на технічне обслуговування скутера. Витрата залишився на колишньому рівні в районі 2,0-3,0 літрів на 100 км. пробігу, але при цьому зросла потужність до 7,0. У 1995 році з'явилася спортивна модифікація Honda Dio AF35 в комплектаціях SR і ZX. Потужність двигуна склала 7,2 к.с. - що до сих пір є рекодром для 50 кубових скутерів.

Трансмісія.

У парі з двигуном за динаміку відповідає кліноременний варіатор, доопрацьований в порівнянні з базовою версією Dio AF-18. Конструктивно дуже простий, а тому і дуже надійний. Ведучий вал редуктора заднього колеса з'єднується до колінчастим валом двигуна за допомогою ременя варіатора. Завдяки цьому розгін виходить швидким і без провалів, а керування скутером дуже простим, адже відпала необхідність перемикати передачі і вичавлювати зчеплення. Щоб рушать і розвинути швидкість, достатньо лише викрутити ручку газу і все, решта варіатор зробить все за водія.

Підвіска.

Для кращої керованості і комфорту спереду встановлена телескопічна вилка з ходом 95 мм., А також вперше встановлено 10 "дюймові сталеві колеса. Встановлювані покришки 3.00 R10 звичайно не дозволяють форсувати броди, але достатні для міської та заміської експлуатації. До того ж самі покришки досить недорогі . Відносно невелика діаметр колеса дозволять повністю реалізувати потужність двигуна, адже не секрет, що чим менше діаметр, тим менше треба докласти момент щоб розкрутити колесо. Саме тому по динаміці Honda Dio немає рівних серед китайських, тайваньських і італійських скутерів.

Гальмівна система.

Спереду і ззаду стоять надійні барабанні гальма з тросовим приводом у модифікації Dio AF-27 і гідравлічний дисковий спереду у модіцікцій Dio AF-28. Така система забезпечує відмінне уповільнення і інформативність. До плюсів системи варто віднести довговічність, адже самі механізми заховані в корпусі і не мають прямого контакту з брудом і пилом з доріг, тим самим продовжую життя самим гальмівним колодкам. Тому рекомендується для заміської експлуатації версія Dio AF-27, а для міста версію з дисковим гальмом - Dio AF-28. У підсумку отримуємо, що скутер ідеально підходить як для новачків, так і для досвідчених водіїв для міської та заміської експлуатації, проте якщо Ви хочете придбати скутер для подальшої форсування, то варто придивитися до до модифікації переднім дисковим гальмом Dio AF-28 ZX, адже зросла потужність і динаміка пред'евляет інші вимоги до гальм.

 

 

Характеристики

Скутер
Фірма Honda
Максимальна швидкість 60 км / год
Рік випуску
Маса 69 кг
Габарити Д / Ш / В / База (мм) 1675 / 630 / 995 / --
Об'єм двигуна 49,9 см³
Кількість тактів 2-ох тактні
Трансмісія варіатор
Витрата палива 2л / 100км
Система пуску електростартер / кікстартер
Максимальна потужність 7,2 / 6500 к.с ./ (об. / хв)
Об'єм паливного бака 6 л
Об'єм маслобака 1,3 л
Охолодження повітряне
Діаметр і хід поршня 40,0x39,3 мм
Передня підвіска телескопічна вилка
Задня підвіска амортизатор з пружиною в зборі
Гальмо: переднє / заднє дискове / барабанне
Переднє колесо 3.00-10
Вантажопідйомність 3.00-10

Відгуків (10)

Написати відгук

Примітка: HTML розмітка не підтримується! Використайте звичайний текст.
    Погано           Добре